Մայրենի հաշվետություն

  • Հրապարակիր մայրենիիդ բաժնի հղումը, գրիր, թե սեպտեմբերից մինչև այսօր քանի նյութ ես հրապարակել այդ բաժնում։
    https://gyulnazaryandavit.edublogs.org/wp-admin/edit.php?s&post_status=all&post_type=post&action=-1&m=0&cat=7&filter_action=Filter&paged=1&action2=-1
    Սեպտեմբերից մինչև այսօր հրապարակել եմ 66 նյութ

  • Մայրենիի դասընթացին իրականացված ուսումնական պարապմունքների ձևերից ամենից շատ քեզ ո՞րն է դուր գալիս՝ տեքստի հետ առաջադրանքներ, բանաստեղծությունների ընթերցում-քննարկում, լեզվական աշխատանքներ, ընթերցանություն, աշխատանք գիրք-տետրով, ուսումնական խաղեր, ստեղծագործական աշխատանքներ․․․

    Մայրենիի դասընթացին իրականացաված ուսումնական պարապմունքների ձևերից ամենից շատ ինձ դուր է գալիս լեզվական աշխատանքները, աշխատան գիրք – տետրով և ստեղծագործական աշխատանքները:

  • 3-4 նախադասությամբ պատմիր մայրենիի դասընթացի մասին, փորձիր գնահատել դրա առավելությունները, թերությունները։

    Մայրենիի դասընթացները շատ հետաքրքիր են անցնում: Կատարում ենք տարբեր առաջադրանքներ և ունենում ենք շատ նոր գիտելիքներ:
  • Տեսանյութով ներկայացրու այս տարի սովորած բանաստեղծություններից մեկը, որն ամենից շատ ես հավանել։
    Ինձ մոտ չի ստացվում իմ տեսանյութը տեղադրել :

  • Ո՞ր հեղինակների ստեղծագործություններն ենք այս տարի կարդացել, կա մի բան, որ հատուկ հիշել ես նրանց սեղծագործություններից և կարևոր է քեզ համար։
    Այս տարի իմ մեջ շատ է տպավորվել առակները: Մենք անցել ենք տարբեր հեղինակների առակներ :Ինձ ամենից շատ դուր է եկել Մրջյունն ու աղավնին առակը: Առակը ցույց է տալի,որ որոշ դեպքերում նաև թույլերից հնարավոր է ստանալ օգնություն:



  • Եթե փերձենք գույն տալ այս տարվա մայրենիի քո դասրեին, ի/նչ գույն կընտրես։

    Կանաչ, սպիտակ
  • Մայրենիի դասընթացը գնահատիր քեզ օգտակար լինելու տեսակետից։ Քանի՞ միավոր կտաս։

    8
  • Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեիր կամ ի՞նչ կուզեիր, որ լիներ մայրենիի դասընթացին, որ չի եղել։
    Ոչմի

  • 5-րդ դասարանում ինչպե՞ս կցանկանաս, որ քո մայրենիի դասընթացը կազմակերպվի։Առնվազն 5 նախադասությամբ պատմիր։

    5-րդ դասարանում ես կցանկանամ, որ իմ մայրենիի դասընթացները անցնեն էլ ավելի հետաքրքիր:Տաք եղանակին շատ հետաքրքիր կլինի որ դասերը անցկացնենք բակում՝ բնության գրկում:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *