նոյեմբեր ամսվա հաշվետվություն

  • Բլոգումդ ունե՞ս մաթեմատիկա բաժին։

    Այո
  • Պարտաճանաչ կատարե՞լ և բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնում տեղադրե՞լ ես մաթեմատիկայի բոլոր առաջադրանքներն ու նախագծերը։
    Այո
    Տեղադրիր բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնի հղումը։
    https://gyulnazaryandavit.edublogs.org/category/%d5%b4%d5%a1%d5%a9%d5%a5%d5%b4%d5%a1%d5%bf%d5%ab%d5%af%d5%a1/
  • Մասնակցե՞լ ես «Սովորող-սովորեցնող(GeoGebra մաթեմատիկական ծրագրի յուրացում)»  նախագծին։

    ոչ
    Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։


  • Մասնակցե՞լ ես «Մխիթար Սեբաստացին թվերի աշխարհում» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։
    այո
  • Մասնակցե՞լ ես «Ուսումնական աշուն. 2023» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։
    այո
    https://gyulnazaryandavit.edublogs.org/wp-admin/post.php?post=1782&action=edit
  • Վերը նշված 3 նախագածից ո՞րը քեզ ավելի դուր եկավ։
    «Ուսումնական աշուն. 2023»
  • Կատարե՞լ ես մաթեմատիկայի ինքնաստուգումը։ Տեղադրիր արդյունքի հղումը։

    https://gyulnazaryandavit.edublogs.org/wp-admin/post.php?post=1863&action=edit
  • Մասնակցե՞լ ես մաթեմատիկայի հոկտեմբեր և նոյեմբեր  ամիսների  ֆլեշմոբներին։
    Այո
  • Սովորաբար մաթեմատիկայի ֆլեշմոբի ո՞ր մակարդակներն ես կատարում։
    Առաջին և երկրորդ
  • Ո՞ւմ հետ ես հիմնականում քննարկում ֆլեշմոբիդ առաջադրանքները։
    Ուսուցչուհուս և դասընկերներիս
  • 10 միավորային համակարգով փորձիր գնահատել նոյեմբեր ամսվա ընթացքում մաթեմատիկայից կատարածդ աշխատանքը:
    9
  • Լրացրու բացթողումներդ
  • Ի՞նչ նոր մաթեմատիկական նախագիծ կառաջարկես:
  • Կատարե՞լ ես մաթեմատիկայի լրացուցիչ առաջադրանքները:
    Այո

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *