Մայրենի 30.04.2024

Լրացուցիչ աշխատանք

Աշխատանք <<Հայոց լեզու 5>> գրքից։ Հեղինակ՝ Ս․Մարկոսյան

331. Նախադասությունն ընդարձակի՛ր՝ ավելացնելով ո՞ւմ կամ ի՞նչը հարցերին պատասխանող բառեր կամ բառակապակցություններ:

            Մարդն ամբողջ կյանքում սիրում է :

Մարդն ամբողջ կյանքում սիրում է իր ծնողներին
            Առավոտյան անտառում որսորդները գտել են:

Առավոտյան անտառում որսորդները գտել են սպանված փասիան:


            Հեռուներից վերադարձած մարդը կարոտով գրկեց:

Հեռուներից վերադարձած մարդը կարոտով գրկեց մորը:


            Հանկարծ իր կողքին տեսավ:

Հանկարծ իր կողքին տեսավ մի խավարասեր:

332. Նախադասությունն ընդարձակի՛ր՝ ո՞ւմ կամ ինչի՞ հարցերին պատասխանող բառեր կամ բառակապակցություններ ավելացնելով:

            Մարգերը ջրվեցին:

Մարգերը ջրվեցին անձրևից:


            Քույրը երաժիշտ է

մեր բակի Էմինի քույրը երաժիշտ է:


            Նկարն անհետացել էր:

Դա Վինչիի նկարն անհետացել էր:


            Մոխիրը տաք է:

Վառարանի մոխիրը տաք է:

333. Նախադասությունն րնդարձակի՛ր՝ ե՞րբ, երբվանի՞ց, որքա՞ն ժամանակ, մինչև ե՞րբ հարցերին պատասխանող բառեր կամ բառակապակցություններ ավելացնելով:

            Մի տարօրինակ ճռռոց եմ լսում:

Առավոտվանից մի տարօրինակ ճռռոց եմ լսում:


            Իմ կարծիքն ասել եմ:

Ես վաղուց իմ կարծիքն ասել եմ:


            Գնաց, գնաց, հասավ մի քաղաքի:


            Արևը գնաց, գնաց, հասավ մի քաղաքի:

            Ծաղրածուն գլուխ տվեց ու հեռացավ:

Երկու օր առաջ ծաղրածուն գլուխ տվեց ու հեռացավ:


            Նավաստին բաց ծով էր դուրս եկել:

Երեկ նավաստին բաց ծով էր դուրս եկել:


            Ծովն արդեն փոթորկել էր:

Գիշերը ծովն արդեն փոթորկել էր:


            Թռչունները չվելու էին:

Աշնանը   թռչունները չվելու էին:

334. Ինչպիսի՞ նախադասություններ են տրվածներըԴրանք ընդարձակի՛րդարձրո՛ւ յոթութ բառանի:

            Երկիրը պտտվում է արեգակի առանցքի և այլ մոլորակների շուրջ:


            Հասկանում ենք նրան ով լավ համերգ կտա մեր համար:


             Ընկերները հեռանում են:

Արամը տխուր է որովհետև նրա լավագույն ընկերները հեռանում են:


            Դու մոռացել ես որ քո հեռախոսը թողել ես 4.1 դասարանի աթոռի վրա:

335. Նախադասություններն ընդարձակի՛ր:

            Փորձենք տանը մի բնագիտական փորձ անենք որը ինձ կօգնի ստանալ օճառ ձեռքերը լվալու համար:


            Աղջիկները կպատմեն իրենց ճամփորդության մասին որը շատ-շատ հետաքրքիր էր,- ճչաց նրանցից մեկը:


            Մեծերը կլսեն մեր պլանի մասին, եթե նրանք լսեն նրանք կիմանան թե մենք ինչ ենք ուզում անել գիշերը:


            Որ խնդրեմ կընտրեք ում վերցնենք մեր հետ ճամփորդության:


            Ճամփորդը վերադարձավ շատ բարդ ճամփորդությունից որտեղ ոչ ուտելիք կար, ոչ ջուր:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *