Սովորողի ամփոփիչ հաշվետվություն. նախագիծ

1.Բլոգում տեղադրել բնագիտության բաժնի հղումը

https://gyulnazaryandavit.edublogs.org/category/%d5%a2%d5%b6%d5%a1%d5%a3%d5%ab%d5%bf%d5%b8%d6%82%d5%a9%d5%b5%d5%b8%d6%82%d5%b6/

2.Առանձնացնել երրորդ ուսումնական շրջանի այն նախագծերը, որին մասնակցել ես, ինչ կուզենայիր ավելացնել։
https://gyulnazaryandavit.edublogs.org/category/%d5%a2%d5%b6%d5%a1%d5%a3%d5%ab%d5%bf%d5%b8%d6%82%d5%a9%d5%b5%d5%b8%d6%82%d5%b6/

3.Երրորդ ուսումնական շրջանում մեր քննարկված ուսումնական նյութերից, որն էր ավելի հետաքրքիր, որն էր ավելի դժվար, որը`հեշտ։ Ինչ թեմաներ կուզենայիր լիներ , որ չկա։ Տեղադրիր այն ուսումնական նյութերի հղումները, որոնց առաջադրանքները կատարել ես։

Ամենահեշտը՝ Չափում․ Առաջադրանքներ
Ամենադժվարը՝ Գյուղատնտեսություն
Ամենահետաքրքիրը՝ Ջերմաստիճան: Ջերմաչափ

4. Գործնական պարապմունքներից որին ես մասնակցել և ինչ ես սովորել։
Գործնական պարապմունքներից բոլորին մասնակցել եմ: Օրինակ մանրադիտակով ուսումնասիրել ենք տերևի բարակ շերտը:Ավելի մոտիկից և պարզ երևում էր թե ինչ տեսք ունի տերևը:

5. Ստացած գիտելիքներդ կկարողանա՞ս օգտագործել քո առօրյայում, կենցաղում, շրջապատում, այգում։ Բեր օրինակներ։
Այո

Քանի որ արդեն եղանակները տաք են և բակում շատ գործեր կան անելու, ես օգնում եմ իմ տատիկին ու պապիկին: Մշակում ենք մեր այգին:Ջրում ենք ծառերը, որ ավելի լավ բերք ունենանք և մշակում ենք ծաղիկները գեղեցիկ բակ ունենալու համար:

6. Քանի ֆլեշմոբի ես մասնակցել:
Բոլոր ֆլեշմոբերին մասնակցել եմ:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *