Հայաստանը իմ աչքերով

Հայաստանը իմ հայրենիքն է: Ես շատ եմ սիրում իմ չքնաղ հայրենիքը: Հայաստանի բնությունը շատ գեղեցիկ է իր սարերով, անտառներով, սարերից թափվող ջրերով: Հայաստանի մայրաքաղաքը Երևանն է, որ աչքի է ընկնում իր վարդագույն շենքերով, յուրօրինակ գեղեցիկ կառույցներով: Հայաստանում կան շատ եկեղեցիներ, հուշարձաններ որոնք կառուցվել են շատ վաղ ժամանակներում, նույնիկ մեր թվարկությունից առաջ: Հայաստանը համարվում է թանգարան բաց երկնքի տակ: Հայաստանում կան շատ գեղեցիկ քաղաքներ որոնցից մի քանիսը նաև առողջարաներ՝ Ջերմուկը, Արզնին, Դիլիջանը և այլն: Այստեղ այցելում են շատ զբոսաշրջիկներ տարբեր երկրներից: Հայաստանը հրուստ է նաև օգտակար հանածոներով՝ պղինձ, մոլիբդեն, ուրան, ոսկի: Ես հպարտ եմ, որ հայ եմ և ապրում եմ Հայաստանում:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *